Comments: Dates for Stanley Stick set: report

SRB is today! Game on!
Plenty enough to have a game!
Doo, Lak, Scoob, Legend, Colonel, etc

Posted by The Colonel at January 7, 2018 09:48 AM

Will there tomorrow with goalie gear if need be! I like seeing the alternative world lol!

Posted by lakattack at January 6, 2018 04:29 PM

I prefer seeing you all in the hockey world...I ll be there on Sunday! And so will Doo I believe.

Posted by Scooby at January 5, 2018 04:36 PM

suggest postponing SRB...? total selfish reason, but i'm fighting a shitty ass cold. Might be better by sunday, but with weather also looking pretty crappy, i doubt i'll risk making this sinus blast worse :/. If not, sorry I won't be able to make it, have fun! (All three of you hee hee)

Posted by pfg at January 5, 2018 12:30 PM

Crap, Doo looks more scared as he's waiting to be called to the dais than when he's heading into the corner against you, Colonel! Remember, SRB is Sunday; shrimp ring and cocktail sauce have been acquired!

Posted by Living Legend at January 4, 2018 07:26 PM

Real-life people??? No way!

Posted by The Colonel at January 4, 2018 12:42 PM

In another chapter of "roadsters are real-life people?" - check out the photo:

Posted by Doo at January 2, 2018 10:12 AM

I'm planning on making the shrimp ring. So we'll have one goalie at least :)

Posted by pfg at December 27, 2017 01:34 PM

See you at the Shrimp Ring and happy holidays!

Posted by The Colonel at December 19, 2017 06:44 PM

Haha love the post! I wonder who the source could be...

Wise advance planning for the Stick. See you all at the Shrimp Ring!

Posted by Doo at December 19, 2017 11:10 AM